שכונות צמודות קרקע, קיבוצים ומושבים

» פרוייקטים נבחרים

יוסי עוסק בתכנון שכונות מגורים מאז שנת 1979. כבר עם סיום לימודי האדריכלות המשרד (במסגרת שותפות) זכה בתחרות תכנון בתי המגורים במושב "דקל" בחבל הבשור.

כמשרד עצמאי, יוסי ומשרדו תכננו עשרות רבות של ישובים חדשים, הרחבות לישובים קיימים, מושבים וקיבוצים. המשרד יכול לזקוף לזכותו שכונות וישובים שהפכו להצלחות כלכליות ומקומות שכיף לגור שהם, עם רמת שביעות רצון גבוהה של המשפחות.

במשרד תוכננו גם שכונות ייחודיות, כמו שכונות הבניה המואצת של משרד השיכון בתחילת שנות ה-90 במחוז באר שבע (כ-2400 יח"ד ב-8 ישובים שונים), או שכונה קהילתית חדשה (270 יח"ד) מהראשונות שנבנו בארץ במושב שיתופי נורדיה שבשרון.
המשרד מציע ללקוחותיו את מלא סל השירותים הנדרש לתכנון השכונה החל משלב תכנון והכנת התב"ע דרך תכניות הבינוי, תכנון הפיתוח והתשתיות, תכנון דגמי הבתים והתאמתם למשתכנים.

שילוב של התכנון המלא המכיל בתוכו מצד אחד את תכנון בתי המגורים, ומצד שני את תכנון השכונה והתשתיות שלה, מביא לתוצאה מאוזנת, ללא פשרות מקצועיות, בתוך מסגרות תקציב מוגדרות ומבוקרות ובלוחות זמנים קצרים יחסית.

בחלק מהפרויקטים המשרד התבקש לנהל את ביצוע הקמתם וכך היה. צברנו בכך נסיון רב בשילוב הניהול והתכנון כמערכת אחת (כאשר הפיקוח הצמוד אשר נעשה ע"י גוף אחר) – ראה/י פרויקטים בניהול ביצוע.